Obxectivos
- Formar investigadores/as con boa base científica e criterio adecuado, na selección de solucións a problemas relacionados en maior ou menor medida coas áreas de Ecosistemas Terrestres, Uso Sustentable e Implicacións Ambientais.
- Formar investigadores/as que poidan acceder con facilidade ao mercado laboral, tanto no ámbito nacional como internacional.
- Fortalecer a colaboración entre as universidades nacionais, de forma que esta iniciativa poida transformarse no xerme dunha colaboración e cooperación máis ampla e estable entre todas as universidades que comparten esta área xeográfica.
- Fomentar o intercambio entre universidades no ámbito internacional. De forma que poida constituírse nunha rede estable de cooperación e intercambio de coñecemento, a través da cal poidan canalizarse outras iniciativas.
- Formar doutores/as capacitados/as para iniciar unha carreira académica que garanta, na Universidade, tanto a calidade docente e investigadora como a permanente renovación nos campos de Ecosistemas Terrestres, Uso Sustentable e Implicacións Ambientais.
Competencias
Competencia básica 11 (CB11)
Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e dos métodos de investigación relacionados con dito campo.
Competencia básica 12 (CB12)
Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
Competencia básica 13 (CB13)
Capacidade para contribuir á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
Competencia básica 14 (CB14)
Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
Competencia básica 15 (CB15)
Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica, e coa sociedade en xeral, sobre os seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
Competencia básica 16 (CB16)
Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
Capacidade 1 (CA01)
Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica.
Capacidade 2 (CA02)
Encontrar as preguntas claves que hai que responder para resolver un problema complexo.
Capacidade 3 (CA03)
Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novidosos e innovadores no seu ámbito de coñecemento.
Capacidade 4 (CA04)
Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinario.
Capacidade 5 (CA05)
Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada.
Capacidade 6 (CA06)
A crítica e defensa intelectual de solucións.
Posuír coñecementos na fronteira do coñecemento nun ámbito do coñecemento relacionado coa temática do programa e a tese doutoral, considerados no contexto da investigación científica internacional, incluíndo tanto unha comprensión profunda dos aspectos teóricos como da metodoloxía e dos aspectos aplicados.
Competencia xeral 2 (CG2)
Realizar contribucións orixinais e significativas no campo de estudo e que ditas contribucións fosen sancionadas pola comunidade científica internacional.
Competencia xeral 3 (CG3)
Capacidade de deseño dun proxecto de investigación, incluíndo todos os aspectos da folla de ruta necesarios para producir un incremento de coñecemento no campo de traballo.
Competencia xeral 4 (CG4)
Capacidade para participar en diferentes roles nun equipo multidisciplinar de investigación, incluíndo a capacidade de colaboración nun contexto internacional e nun ambiente multidisciplinar.
Competencia xeral 5 (CG5)
Desenvolvemento da actividade investigadora seguindo normas éticas e deontolóxicas adecuadas, cun respecto á responsabilidade social e a integridade científica.
Competencia xeral 6 (CG6)
Capacidade de discusión a nivel internacional dos resultados obtidos e de reflexión sobre a contribución ao campo correspondente.
Competencia xeral 7 (CG7)
Capacidade de realizar avances en aspectos sociais, culturais ou tecnolóxicos, dentro do ámbito de coñecemento, e de transferir os coñecementos á sociedade.
Competencia xeral 8 (CG8)
Capacidade de realización de divulgación do ámbito científico correspondente, achegando a ciencia ao público.
O estudante debe ser capaz de aplicar os coñecementos científicos e técnicos máis avanzados adquiridos en relación coas relacións ambientais no seu campo de traballo (chans, organismos, contaminación).
Competencia específica 2 (CE2)
O alumno debe ser capaz de identificar e valorar o alcance das novas tecnoloxías na valoración e tratamento dos problemas ambientais en ecosistemas terrestres.
Competencia específica 3 (CE3)
O estudante debe ser capaz de investigar e aplicar as técnicas de valoración ambiental en calquera ecosistema terrestre seguindo a normativa legal en vigor.
Competencia específica 4 (CE4)
O estudante debe ser capaz de identificar os riscos ambientais desde os puntos de vista químico, biolóxico ou tecnolóxico das actuacións ambientais, así como de investigar e deseñar metodoloxías específicas que minimicen devanditos riscos.
Competencia específica 5 (CE5)
O alumno debe ser capaz de profundar nos coñecementos e aplicacións da metodoloxía de avaliación, diagnóstico e tratamento ambiental no seu campo de traballo.
Capacidade de programar e levar a cabo un traballo de investigación.
Competencia transversal 2 (CT2)
Capacidade analítica.
Competencia transversal 3 (CT3)
Capacidade de resolver problemas.
Competencia transversal 4 (CT4)
Capacidade para o traballo en equipo.
Competencia transversal 5 (CT5)
Creatividade, capacidade para innovar e expor novas ideas.
Competencia transversal 6 (CT6)
Capacidade de traballo nun ambiente multidisciplinar.
Competencia transversal 7 (CT7)
Capacidade de síntese.